2006年12月1日 星期五

相片被盜事件後續 (3)

完全令人見識到什麼叫人性!我不想多言了,以下是嚴務一、W 網友 (非常多謝這位仗義執言的朋友) 和我的回應:

以下圖片皆截自嚴務一之無名網誌「我手寫我口」 @ 01/12/2006









5 則留言:

  1. 佢好無恥禾~全不承擔責任,仲拋晒書包~當正冇人去告佢地,佢地就係正確禾~

    回覆刪除
  2. ymy 的回應很可笑。碰巧P是付$用家,他知道後一定出了身冷汗。XD

    回覆刪除
  3. 條友真係厚顏無恥得厲害... 我睇完都嘩o左一聲... 居然可以回d咁白痴o既說話, 完全唔係人話...

    回覆刪除
  4. 其實 P 想唔想真係告佢? 係就係麻煩 D, 但係有證有據, 冇乜理由告唔入. 民事訴訟應該唔貴掛?

    回覆刪除

延伸閱讀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...